HBC Netwerkborrel op het strand | Standclub DOEN!

woensdag 15 juni
ARCHIEF

Introductie

15 juni is het zover, onze inmiddels bijna traditionele strandborrel, en laatste netwerkbijeenkomst voor de zomervakantie weer van start gaat.

Dit jaar gaat de borrel wederom plaats vinden bij Strandclub Doen! aan de boulevard van Scheveningen vlak bij de haven. Het onderwerp van deze avond is “Oude en Nieuwe Media”. Onder de bezielende leiding van Rob Truijens van Business Haaglanden voeren we een paneldiscussie waarin experts uit de Marketing, Sales en Public Relations plaats nemen om hun visie over dit onderwerp met u te delen. Wij rekenen op een interactieve discussie waarbij u uw eigen mening uiteraard naar voren kan brengen.

Het panel bestaat uit Leontine Smith (directeur Smith Communicatie), Martin Pronk (directeur Noclichés) en Sonja Looman (Account Executive Nespresso). Heeft u op voorhand vragen voor één van de panelleden? Stuur deze dan naar info@haagschebusinessclub.nl

Leontine Smith, directeur/eigenaar van Smith Communicatie BV, een PR & communicatieadviesbureau opgericht in 2003. Het motto van Smith Communicatie is: “Meer omzet door PR”. Leontine en haar team zorgen ervoor dat hun klanten zo vaak mogelijk op het netvlies komen van de doelgroepen, zowel online als offline. Martin Pronk, directeur/eigenaar Noclichés, nuchter en realistisch bureau sinds 2001. Geen grote verhalen maar een reële kijk op effectieve communicatie met optimale inzet van offline- en onlinemedia. Martin heeft brede marktkennis en meer dan 15 jaar ervaring met het ontwikkelen van concepten voor uiteenlopende media. Veel kennis over de ontwikkeling van het medialandschap en de opkomst en invloed van ‘Nieuwe Media’.

Sonja Looman is sinds 2007 actief in de sales, haar expertise ligt bij B2B en relatiemanagement. Sinds november 2010 is Sonja werkzaam bij Nespresso waar zij verantwoordelijk is voor de zakelijke markt in de regio Haaglanden