Park-Line

Park-line biedt een unieke dienst, waarmee alle medewerkers in uw organisatie via de mobiele telefoon parkeergeld kunnen betalen. Wanneer uw organisatie klant wordt bij Park-line krijgen alle door u opgegeven medewerkers een unieke kaart, de Park-line kaart, die zij achter de voorruit van hun auto moeten plaatsen. Door met de mobiele telefoon in te bellen op het Park-line systeem kunnen zij zich aanmelden als zij gaan parkeren en afmelden op het moment dat ze weer vertrekken. In de Park-line kaart zit een chip die door parkeerwachters met een scanner kan worden uitgelezen. Op die manier kan gecontroleerd worden of uw medewerker zich heeft aangemeld. Park-line is al actief in een groot aantal steden

Hoe werkt Park-line Parkeren

Als uw bedrijf klant wordt van Park-line, ontvangen de betreffende medewerkers een Park-line kaart, die zij achter hun voorruit moeten plaatsen.

Uw medewerkers voldoen het parkeergeld door te bellen naar het Park-line systeem. Bij aankomst melden zij zich aan met een kort telefoontje, waarbij de code van het parkeergebied op de telefoon wordt ingetoetst. Deze tariefcode staat boven iedere parkeerautomaat en op eventuele parkeerborden. Het Park-line systeem herkent uw medewerker aan het mobiele telefoonnummer en start de parkeeractie.

De parkeerwachter kan met een handscanner de Park-line kaart uitlezen. Zo kan gecontroleerd worden of de geparkeerde auto op dat moment is aangemeld.
Bij vertrek meldt uw medewerker zich af door wederom te bellen naar het Park-line systeem. De parkeeractie wordt dan beëindigd. Park-line herinnert uw aangemelde medewerker standaard iedere twee uur aan de lopende parkeeractie door middel van een sms-bericht. Deze interval kan korter of langer worden ingesteld, naar wens van de gebruiker.

Park-line rekent maandelijks met uw bedrijf alle parkeergelden af.

070 361 47 92
a.kaldenbach@park-line.com
www.park-line.nl
Tags:

Contactpersoon

Alice Kaldenbach

Default_lid