Terug naar overzicht

De Haagsche Business Club; voor jong en oud!

24 februari 2012

De Haagsche Business Club (HBC) bereikt een brede doelgroep. Iedereen uit Den Haag en omstreken die ondernemend is, is van harte welkom. De jongste ondernemers die zeer actief gebruik maken van de netwerkgelegenheden van de HBC zijn Bob Smits (24) en Mark Verheij (23). Beide studeerden in 2008 af aan het Grafisch Lyceum Rotterdam voor de opleiding Design & Technology en startten in 2009 hun eigen bedrijf SmitsVerheij Design.

SmitsVerheij ontwerpt en bouwt uitgebreide websites, webshops en maatwerk applicaties. Daarnaast ontwikkelen ze drukwerk, complete huisstijlen en zelfs voor het ontwikkelen van games kunnen we bij deze twee heren terecht. In opdracht van de HBC ontwikkelden ze een compleet nieuwe website met een geavanceerd ledensysteem waarbij het mogelijk is om bedrijfsprofielen aan te maken, automatisch in te schrijven voor evenementen en nog veel meer.

Jong ondernemen kent zo z’n voor- en nadelen. In het begin was het een uitdaging om mensen te overtuigen van de kwaliteiten, omdat ze toen nog een relatief kleine portfolio hadden. Het voordeel van jong ondernemen is volgens SmitsVerheij de vrijheid en het lage risico, ze hoeven immers nog geen heel gezin te onderhouden. Hun ambitie voor de toekomst is uiteraard groeien. Wel in een rustig tempo, zodat ze die constante kwaliteit kunnen blijven leveren. Meer informatie over SmitsVerheij? Zie www.smitsverheij.nl

Iedere week verschijnt er een artikel van de Haagsche Business Club in de Zuidwester Krant en de Rijswijkse Krant met een oplage van 110.500 exemplaren. Hierin leest u nieuws over de activiteiten en de leden van de Haagsche Business Club. Heeft u een nieuwsitem of inspirerend verhaal wat u wil delen? Neem dan contact op met Raymon Geldof op telefoonnummer 070-3000243.

Foto_smitsverheij_krant_large
Door Raymon Geldof om 08:28