Terug naar overzicht

Guestmanship: Grenzeloos Communiceren

19 juli 2012

Jarenlang heeft Jindra de Baat (Guestmanship) al werkend de wereld rondgereisd en is ze op verschillende manieren in aanraking gekomen met grenzeloos communiceren. Gebaren, taal, cultuurverschillen, normen en waarden zijn zo verschillend van elkaar. Kijk bijvoorbeeld alleen al naar gastenservice in de hotellerie.

De Indonesische cultuur is niet gewend gelijk ter zaken te komen, terwijl een Amerikaan dat juist vooropstelt. Als je begrijpt waarom een chinees niet graag NEE zegt, dan wordt zaken doen niet alleen makkelijker maar ook leuker.

Het belang van grenzeloos communiceren is dat we elkaar leren verstaan en beter begrijpen. Bedrijven besteden steeds meer aandacht aan hun relaties. Maar hoe maakt u in deze tijd nog indruk met zoveel concurrentie? Hoe kunnen we het ideale zakelijke klimaat creëren voor onze internationale zakengasten? Zodat zij gaan investeren in Nederland, in uw bedrijf!

De vertaalslag zit in Guestmanship.
Als bedrijf wil je graag de beleving beïnvloeden en dat niet alleen in het zakenprogramma maar ook tijdens het Guestmanship programma. Een zakelijke gast die door de geboden ‘gastenservice’ het gevoel heeft ‘koning’ te zijn zal eerder geneigd zijn uw bedrijf te verkiezen boven die van de concurrent.

Hoe maakt Jindra vandaag het verschil?
Stem op haar bij http://www.thenextentrepreneur.nl/profiel/1497/jindra-baat.htm waardoor u haar helpt bij het ontwikkelen van Grenzeloos communiceren 2.0. De applicatie voor exclusieve gasten service.

Kaartjindra_large
Door Raymon Geldof om 14:22