Terug naar overzicht

Een groeiende samenwerking tussen de Haagsche Business Club en Sultan Solutions!

08 april 2015

Sinds Januari 2015 is de samenwerking tussen de Haagsche Business Club en Sultan Solutions gestart. Deze samenwerking is ontstaan doormiddel van netwerken verteld Jos Nijsen, eigenaar van Sultan Solutions. Hij heeft Marco Nicolai namelijk leren kennen op een netwerk evenement. Sultan Solutions heeft een goed CRM systeem op maat gemaakt voor de Haagsche Business Club, waar onze leden stuk voor stuk uitgebreid in opgenomen zijn. Door dit systeem kunnen wij nóg meer aandacht besteden aan de groei van onze leden van de Haagsche Business Club. 

De Haagsche Business Club helpt Sultan Solutions met meer exposure voor de Haagse regio en geeft hun meer toegang bij de Haagse bedrijven. 

Wat doet Sultan Solution?

Sultan Solutions helpt sinds januari 2011 MKB bedrijven hun producten en/of diensten optimaal af te stemmen op de wensen en behoeften van hun potentiële afnemers. Dit doen zij met een CRM systeem dat afgestemd is op de wensen en behoeften van uw bedrijf. 

Bijvoorbeeld u bent in contact met een potentiële klant voor uw bedrijf, dan is het belangrijk dat u de bekend bent met de behoeften van dat bedrijf. Sultan CRM helpt hierbij. Je kan de reis van de klant volgen door in het systeem vast te leggen wat de klant raakt en te bedenken hoe je hem/haar kan bedienen. Uiteindelijk wil je natuurlijk een tevreden, betalende en terugkomende klant. 

Het Sultan CRM systeem is een op maat gemaakt systeem. Dit systeem is opgebouwd in modules, hierdoor krijgt u een CRM systeem dat alleen doet  wat u nodig heeft. Wanneer u behoefte heeft aan extra functionaliteit is het Sultan CRM systeem makkelijk uit te breiden. 

Wat het CRM systeem van Sultan Solutions zo bijzonder maakt is het klantenperspectief wat ze bieden en de mogelijkheid om hun klanten op de hoogte te stellen van de nieuwe ontwikkelingen. Ook bieden ze implementatie op maat, ze passen het systeem doormiddel van wensen en behoeften aan voor iedere klant. Er wordt bij Sultan Solutions geen gebruikt gemaakt van een tussenpersoon, je hebt direct contact met de fabrikant waardoor er lage licentie en consultancy tarieven zijn. 

Omdat het CRM systeem van Sultant Solutions  is geïnspireerd op Microsoft Office is het zeer gebruiksvriendelijk. Het is herkenbaar waardoor de meeste mensen makkelijk hun weg in het systeem kunnen vinden. 

Het CRM systeem biedt de mogelijkheid om via Social media contact te leggen met uw klanten en de gegevens van Social media ook vast te leggen. Relatie gegevens kunnen verouderen, maar Social Media wordt altijd goed bijgewerkt. Met deze werkwijze is uw klantenbestand altijd up to date. 

Wilt u meer info of bent u geïnteresseerd? Kijk op http://www.sultansolutions.nl/ ;

Sultan_beter_dan_de_rest_lucida__medium__large
Door Raymon Geldof om 09:40